Σάββατο, Αυγούστου 19, 2006

Who is Who

Αντιδράσεις: 
Γεννήθηκα στη Μελβούρνη Αυστραλίας το 1984, το 1986 οι γονείς μου αποφασίζουν να επιστρέψουμε στην Κύπρο. Μέχρι το 1989 διαμένουμε στη Λεμεσό και για ένα χρόνο έπειτα στη Λάρνακα. Εκεί ξεκίνησα να φοιτώ στην πρώτη τάξη του Δημοτικού Σχολείου Δροσιάς.

Τέλη του 1990, μετακομίζουμε οικογενειακώς, μόνιμα πλέον, στην Καλαμάτα. Αυτή η νέα αλλαγή με βρίσκει να συνεχίζω τα μαθητικά μου χρόνια στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Μπενάκη, εν συνεχεία στο 7ο Γυμνάσιο Καλαμάτας, έπειτα για ένα χρόνο στο 6ο Ενιαίο Λύκειο Καλαμάτας και εν τέλει στο 2ο Τεχνικό Επαγγελματικό Εκπαιδευτήριο Καλαμάτας.

Το 2002 μετά από πανελλαδικές εξετάσεις επιτυγχάνω να εισαχθώ στο Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής & Πολυμέσων, του ΤΕΙ Κρήτης. Στα φοιτητικά μου χρόνια ανέπτυξα έντονη συνδικαλιστική δράση, στελεχώνοντας τις τάξεις της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ.

Για 4 συνεχόμενα έτη είχα την τιμή να απολαμβάνω την αμέριστη εμπιστοσύνη των συμφοιτητών μου, τόσο ως εκπρόσωπος στα όργανα συνδιοίκησης, αλλά και ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών.

Κατά το διάστημα αυτό πέραν από τις σπουδές και τη συνδικαλιστική δράση, απασχολήθηκα, τόσο ως προπτυχιακός υπότροφος στο Ινστιτούτο Ηλεκτρονικής Δομής & Λέιζερ, του Ιδρύματος Έρευνας & Τεχνολογίας, αλλά και ως προπτυχιακός βοηθός στα εργαστήρια του Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής & Πολυμέσων.

Το 2008 αποφάσισα να συνεχίσω τις σπουδές μου στο εξωτερικό, για την απόκτηση τίτλου Μηχανικού, έτσι έγινα δεκτός στο Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ, στη Σχολή Επιστήμης Υπολογιστών, απ’ όπου και έλαβα υποτροφία.

Η κοινωνική μου ζωή μπορεί πλέoν να είναι στο Μάντσεστερ, αλλά η καρδιά μου εξακολουθεί να βρίσκεται στην Ελλάδα. Έτσι αυτό το blog αποτελεί μια προσπάθεια να εκφράζω τη δική μου προσωπική και υποκειμενική άποψη.

6 σχόλια:

  1. Γειάσου φίλε, εξαιρετικός ο ιστότοπός σου.
    Συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλός ο ιστότοπό σου φίλε Νίκο.
    Στον αγώνα ακόμη και από το Μαντσεστερ.
    Να είσαι καλά.

    Επειδή δε θα κατάλαβες ποιος είμαι για θυμήσου ποιός σε έγραψε στη ΔΑΠ στο ΤΕΙ Ηρακλείου.

    Στέφανος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ παιδιά.

    Στέφανε δε σας ξεχνάω, ούτε εσένα, ούτε τον Κύριλλο :))

    Άμα έχεις MSN / facebook κανε με add. Δες στο profile μου για email.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια,
    Η σελίδα σου είναι άψογη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΡΑΒΟ ΝΙΚΟ.ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια συνεχίστε!
    Πάρα πολύ καλό το Ιστολόγιο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή