Τετάρτη, Απριλίου 15, 2009

ΕΡΓΑ ΑΞΙΑΣ 19 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ

Αντιδράσεις: 
Σε ανύποπτο χρόνο, έλεγα σε φίλους και γνωστούς να κάνουν υπομονή, κι αυτό διότι υπάρχουν ΠΑΡΑ πολλά έργα αναπτυξιακά και υποδομής τα οποία δεν έχουν φανεί ακόμα, καθότι την τελευταία πενταετία υλοποιείται το μεγαλύτερο πρόγραμμα δημοσίων έργων.

Σήμερα ο Σουφλιάς έκανε μια «σούμα», προϊδεάζοντας μας για το τι έργα γίνονται και φυσικά για το τι θα παίξει προεκλογικά… ;)

Να σημειώσω πως η «Ισχυρή Ελλάδα» του Σημίτη, είχε βασιστεί σε μεγάλο βαθμό σε έργα των οποίων η χρηματοδότηση προερχόταν από τα 12 δις δολάρια (περίπου 9 δις ευρώ) τα οποία σχετίζονταν με την Ολυμπιάδα του 2004. Τα περισσότερα εκ των οποίων έγιναν στην Αττική. Πάλι καλά δηλαδή που είχαμε την Ολυμπιάδα, κι αποκτήσαμε υποδομές που θα έπρεπε να έχουμε από τα τέλη του ’80.

Ο Γιώργος Σουφλιάς τόνισε πως η χώρα έχει ετήσιο ρυθμό δημοπράτησης έργων σχεδόν τετραπλάσιο από τον αντίστοιχο της δεκαετίας 1994-2003, στην οποία δημοπρατήθηκαν συνολικά έργα περίπου 10 δισ. ευρώ μαζί με τα ολυμπιακά έργα.

Η κυβέρνηση Καραμανλή, μέσα σε μια πενταετία 2004-2009 έχει ξεκινήσει και προϋπολογίσει έργα αξίας 19 δις ευρώ, περίπου 25 δις δολαρίων. Έτσι, σε μια μετα-Ολυμπιακή περίοδο, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας προχώρησε σε αναπτυξιακές επενδύσεις με προϋπολογισμό διπλάσιο από αυτόν της Ολυμπιάδας του 2004! Το σημαντικότερο δε, είναι πως τα περισσότερα έργα σχεδιάζονται και γίνονται στην περιφέρεια.

Ο Γιώργος Σουφλιάς σημείωσε ακόμα πως με το πρόγραμμα των 19 δις ευρώ τριπλασιάζονται οι αυτοκινητόδρομοι και διπλασιάζονται οι γραμμές του Μετρό -όπως προβλέπεται και στο ρυθμιστικό σχέδιο για την Αθήνα.

video

744 χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμων θα έχουν κατασκευαστεί συνολικά ως το τέλος του χρόνου, σύμφωνα με τους σχεδιασμούς του ΥΠΕΧΩΔΕ, με νέα τμήματα και εκσυγχρονισμό παλαιών στους οδικούς άξονες:

  • Κορίνθου-Καλαμάτας
  • Κορίνθου-Πατρών
  • Μεταμόρφωση - Σκάρφια
  • Παράκαμψη Στυλίδας
  • Ιόνια οδός


Ως το τέλος Μάιου ολοκληρώνονται και τα τελευταία χιλιόμετρα της Εγνατίας Οδού στην περιοχή της Ηπείρου. Ο μεγαλύτερος δρόμος ταχείας κυκλοφορίας της χώρας μετρά ήδη 516 χιλιόμετρα.


Στο Λεκανοπέδιο έχει προγραμματιστεί η κατασκευή των νέων
αυτοκινητοδρόμων Αττικής μήκους 62,5 χλμ
, και προϋπολογισμού 1.658 δις ευρώ ενώ πρόκειται να γίνουν ακόμη 28,5 χιλιόμετρα ως δημόσια έργα.

  • 12 λιμάνια σε όλη τη χώρα ανασκευάζονται
  • δημιουργούνται 7 φράγματα
  • 9 αεροδρόμια έχουν παραδοθεί και
  • άλλα 5 βρίσκονται υπό κατασκευή.


Στο πλαίσιο του νέου ρυθμιστικού χάρτη της Αττικής, προβλέπεται έως τα μέσα Σεπτεμβρίου να έχει ολοκληρωθεί:

  • ο σταθμός του Μετρό στο Νομισματοκοπείο, της Αγίας Παρασκευής την Άνοιξη του 2010
  • και ως το τέλος του 2009 η επέκταση προς Περιστέρι και Χαϊδάρι.

ΠΗΓΕΣ: ΝΕΤ-ΝΕΤ 105,8-ΑΠΕ/ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου